no hemos podido guardar esta oferta
Debes iniciar sesión o registrarte para poder guardar ofertas.

-
tipo de contrato Indefinido
-
jornada Completa
-
modalidad Presencial
-
sector I+D
-
salario
23.389 €/año -
puesto
administrativo -
nº vacantes
1 -
localidad
Barcelona -
provincia
Barcelona -
especialidad
Administración y soporte -
subespecialidad
Administración y soporte
¿tienes alguna duda?
Amplía la información sobre el proceso contactando con:
Andres Raul Oyarce Borquez
Contactarenviar un correo a tu contacto
Si necesitas ampliar información sobre la oferta, cumplimenta este sencillo formulario para contactar con el consultor.
¿Tienes experiencia como Office Assistant? En Randstad, ¡buscamos personas como tú!
ver menos ver másour client
Empresa líder mundial en la promoción de la innovación mediante soluciones de licencias personalizadas y agrupaciones de patentes para la implementación de tecnologías de vanguardia, busca persona orientada al detalle que asegure el funcionamiento eficiente de la oficia de Barcelona.
ver menos ver másyour functions
¿ Provide general administrative support to office staff and management.
¿ Organize the office and assist the team to optimize operations.
¿ Carry out clerical duties such as filing, scanning, copying and printing.
¿ Maintains inventory of office supplies and anticipates supply needs; ensures prompt ordering and receipt of supplies.
¿ Perform receptionist duties when needed.
¿ Resolve office-related malfunctions and respond to requests or issues.
¿ Collaborate in the arrangement of company functions, events, celebrations, booking of restaurants, meeting rooms, accommodations.
¿ Accurately enter and update data in databases and spreadsheets.
¿ Provide cover for the Office Manager when out of office.
¿ Provide assistance to the executive team.
¿ Performs other related duties as assigned.
position requisites
-
Formación
: Sin estudios -
Idiomas
: Inglés: C1, Castellano: C2 -
Conocimientos
: excel -
Experiencia
: 1 año
¿ Previous working experience as an Office Assistant for 1-3 years.
¿ Proven experience as a back-office assistant, office assistant, or in another relevant administrative role.
¿ Strong organizational and multitasking skills.
¿ Working knowledge of office equipment.
¿ Scheduling and meeting planning.
¿ Understanding of office management procedures.
¿ Analytical abilities and aptitude in problem-solving.
¿ Excellent written and verbal communication skills.
¿ Ability to work independently and collaboratively in a team environment.
¿ Proficiency in MS Office.
¿ Native, bilingual or proficiency in English and Spanish.
your benefits
- Salario: 23.389 e/año (brutos).
- Horario: 9:00h a 18:00h.
- Contrato: Indefinido.
- Ubicación: Al lado del centro comercial Glòries.
why with Randstad?
Because we have thousands of job offers in our portal.
Because we work with the best companies offering you the best jobs.
Because we assure you all the legal guarantees in your hiring.
Because we guarantee a close follow-up after your incorporation, because we want you to be satisfied.
Because we put at your disposal our advanced technology so that you can sign your contracts and access your labor documentation in a single click.
Because we always count on you.
Enroll in this offer, you will be part of the Randstad candidate database for future employment opportunities.
Register now and find the job you are looking for!
sustainable jobs
Randstad’s ambition is to be the world’s most equitable and specialized talent company. We help talent and organizations unlock their true potential by seeking responsible opportunities that drive long-term economic sustainability, prioritizing the well-being of people and the planet.
we are sustainable employment
Our conviction that all talent, regardless of their background, has equal opportunities for success is evident in our processes, in which we promote workplace equity through diverse and inclusive teams.
commitment NetZero
We strengthen our environmental commitment to achieve carbon neutrality by 2050 through the Science Based Targets initiative (SBTi).
publicado el 20/03/2025 · 482 visitas y 43 inscritos
este anuncio se cerrará el 20/04/2025
preguntas inscripción
Hola , antes de inscribirte a esta oferta, necesitamos que contestes para que tengas más oportunidades en tu candidatura.
*Recuerda que una vez termines este proceso, podrás consultar el estado de tu candidatura en “mis candidaturas”.
¡Ya no queda nada !
Vamos por la mitad del cuestionario, en habrás terminado el proceso de inscripción.
Enhorabuena , ¡te has inscrito en esta oferta!
Recuerda consultar el estado de tu candidatura en “mis candidaturas”.
Enhorabuena , ¡te has inscrito en esta oferta!
Recuerda que los candidatos con vídeo de presentación tienen más posibilidades de éxito en sus candidaturas.
¿Quieres subir tu video presentación ahora?
estas ofertas podrían interesarte.
-
ubicación
-
te puede interesar
-
perfiles
-
más buscados